خط ..

کلمات کلیدی

پیوندهای روزانه

دلیل منطقی ای برای نخوندنش وجود نداره!

شنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۵۵ ب.ظ

احتمالا قبلا این رو خوندید ولی اگر نخوندید کاملش رو از اینجا  بخونید.

 سال ها برای من این سوال مطرح بود که چرا منِ بچه شیخِ حزب اللهی که [در] ناف اصفهان متولد شده ام و اگر نگاه نامربوطی می کردم، پس گردنی می خوردم؛ شب قدر،قرآن به سر می گیرم؛ ولی این قرآن، من را هدایت نمی کند؛ ولی استیو مرد خدا که معلوم نیست پدرش هنگام انعقاد نطفه او در شهر ملبورن کدام زهر ماری را خورده ؛ شب خودکشی کردن که می خواسته قرآن را به رودخانه پرتاب کند، ترجمه دو آیه اول سوره بقره او را هدایت می کند.
این سوال سال ها در ذهن من خیس خورد تا بسیار اتفاقی با آیه دوم همین سوره روبرو شدم و پاسخم را گرفتم.

ذَلِکَ الْکِتَابُ لَا رَیْبَ فِیهِ هُدًى لِلْمُتَّقِینَ   

«این کتابی است که هیچ شکی در آن نیست؛ کتابی که متقین را هدایت می کند.» این تمام حرف است.
استیو مرد خدا هدایت می شود چون منتظر است دستوری بشنود و به آن عمل کند. این یعنی تقوا و نتیجه آن هم هدایت شدن است. من هم دستور را می شنوم و به خوبی آن را دور می زنم. نتیجه آن هم این است که استفاده من از قرآن در حد استفاده سمبلیک باقی بماند.

این تمام حرف است و تکلیف من و توی پامنبری هم روشن!


+آیه سوم و چهارم ویژگی متقین رو بیان میکنه و مشخص میکنه چه کسانی جز این متقین هستند

+ روزی چقدر قران میخونیم؟ اصلا روزانه قرآن میخونیم؟

حداقل روزی یک صفحه قران بخونیم با معنیش

+زشته بچه شیعه یه بارم قرانو کامل نخونده ها

+اصلا از بچه شعیه ای هم بگذریم یه بار کامل ترجمه شو  بخون ببین چیه اصلا؟


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۱
مهاجر

نظرات  (۳)

۱۱ دی ۹۵ ، ۲۳:۱۱ פـریـر ...
همه ی مسلمونا باید یه روز حداقل معنی قرآنو بخونن...
من چند وقتی میشه که شروع کردم به خوندن قرآن و ایندفعه با معنیش...
معجزه س...هر سوالی که آدم داره جواب میده
عالیه که معنیشو می خونی شما...
پاسخ:

درواقع توصیه اینه که همیشه و تا اخر عمر بارها و بارها قران خونده بشه

درباره ش فکر بشه تفسیرش خونده بشه

چقدر خوب که شروع کردین :)


۱۲ دی ۹۵ ، ۰۶:۲۵ ❤منتـــظر المهدی۳۱۳❤
قابل تأمل بود، قرآن شرمنده ام که تو را حسین بالای نیزه خواند اما من ...:'(
پاسخ:

بله فکر کنیم....

و مهمتر از اون عمل کنیم

دست روی دلمان گذاشتید که بدجور خون بود ... خدا توفیق عمل به قرآن رو هم عطا کنه ان شالله.
پاسخ:

ان شاالله ان شاالله

دعا کنیم برای همدیگه

دعا کنیم نور به قلب هامون وارد شه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">