خط ..

کلمات کلیدی

پیوندهای روزانه

ناامید نباشیم.هیچوقت

سه شنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۴:۱۳ ب.ظ

قل یا عبادی الذین اسرفوا علی انفسهم لا تنقطوا من رحمه الله ان الله یغفر الذنوب جمیعا انه هو الغفور الرحیم

بگو: ای بندگان من که بر خود اسراف و ستم کرده اید! از رحمت خداوند نومید نشوید که خدا همه گناهان را می امرزد زیرا او بسیار امرزنده و مهربان است

 همه گناهان.....بسیار امرزنده و مهربان


+بچه مذهبیا اگر نوجوونی دور و برو و دم دستتون هست اگه احکام نمیدونه اگه قرائت نمازش مشکل داره اگه کلام علما دستش نمیرسه تقصیر شماست ها! چنتا از این بچه ها رو بگیرید زیر پر وبالتون فکر بهشون بدید بزرگشون کنید اگر هفته ای یک بار هم ببینینشون یعنی فرصت کافی رو دارید.  بعد میبنید به خاطر اوناهم که شده مجبورید دنبال یه سوالایی برید یه چیزای جدیدی یاد بگیرید و خودتونم بزرگتر بشید.

+ حتما کتاب "پنجاه سال عبادت" بخونیم. کار گروه شهید ابراهیم هادی

+ گفتم که به پیری رسم و توبه کنم/انقدر جوان مرد و یکی پیر نشد


موافقین ۲ مخالفین ۲ ۹۶/۰۲/۲۶
مهاجر

نظرات  (۵)

۲۶ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۶:۱۶ حسین ملک حسینی
باسلام ! ممنون از بابت مطلب
۲۶ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۹:۳۳ شرمندهٔ یابن الحسن
تأمل برانگیز بود ، ممنونم
پاسخ:
خداروشکر
سلام دوست عزیز 
ختم قرآن گذاشتم برای ماه رمضون 
دوست داشتین تشریف بیارید شرایطشو بخونید 
پاسخ:
سلام :)
۲۴ خرداد ۹۶ ، ۲۱:۵۰ کوچک‌های بزرگ
سلام علیکم. حتما برای شما هم که شده این مطالب را در پیام رسان سروش هم قرار میدهم انشاالله. التماس دعا
پاسخ:
سلام 
خیلی محبت میکنید :) خیلی ممنونم :)
خدا خیرتون بده ان شاالله
۲۹ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۲۷ کوچکهای بزرگ
سلام. قبول باشه انشاالله. قدمتان سر چشم
sapp.ir/koochakhayebozorg

پاسخ:
سلام
خییییییلی ممنونم 
بنده با افتخار عضو شدم به دوستانمم گفتم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">