خط ..

کلمات کلیدی

پیوندهای روزانه

این دل برای ماه خدا روبه راه نیست

پنجشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۴:۱۰ ب.ظ

دیگر از این همه جنجال درونی خسته شده ام

روحیه ام حسابی خراب شده است

اخلاقیات و سجایای اخلاقیم بد شده است

کلام زشت از دهانم خارج میشود

تندخو شده ام

یاد دنیا زیاد میکنم

خودنمایی زیاد دارم

مغرور هستم و به اعمالم عجب دارم

دل خوش به آنچه ندارم هستم و سخت خود را دست خالی میبینم

حال جبهه ماندن را ندارم

نمیدانم باید چکار بکنم....


+اینها بخشی از نوشته های " شهید علی بلورچیِ"   

حال عجیبی دارن این نوشته ها هم آدمو به خودش امیدوار میکنه هم ناامید 

امیدوار از این جهت که روزهایی که تو داری پشت سر میذاری رو شهدا هم پشت سر گذاشتن ناامید از اینکه اینکه تا کی قراره اینجوری باشی...

ماه پر از لطافت رمضان شروع شده و فک میکنم به جا ترین و درست ترین لحظه هاست برای فکر کردن به روش زندگیمون و کارهایی که تو این سالها کردیم، فکر کردن به اینکه ته زندگیمون قراره به کجا برسیم، آخرش که چی؟؟!…


+اللهم انی اسئلک من جمالک باجمله و کل جمالک جمیل اللهم انی اسئلک بجمالک کله 

خدای من جمال و زیبایت را از تو درخواست میکنم ....

از اون زیبایی هایی که وقتی حرف میزنی ادم چشماشو میبنده و غرق میشه تو این همه لطافت و قشنگیت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۷
مهاجر

نظرات  (۴)

سلام اگر دوست داشتید
 در طرح ختم گروهی قران
 وبلاگ من شرکت کنید 
با انتخاب یک صفحه هم شرکت کردید
پاسخ:
:)
۲۷ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۲:۳۳ یاسمن ملکوتی
مگر مسئولان اخرتی هم گذاشتن برای ملت؟
پاسخ:
خدا عاقبت هممونو ختم به خیر کنه
۳۰ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۳۸ کلنگ سرسخت
عزیز من برو زندگی تو بکن 
خدا اگه خودش نمیخاست که اصلا ابزار و ادوات گناه به ما نمیداد.
ذهنت رو درگیر موهومات نکن، از بس زندگی نکردیم زندگی یادمون رفته و فکر می کنیم باید از زندگی لعنتی ببریم!
والله زندگی این نیست!
صوفی بازی و درویش مسلکی میزنه این مملکتو داغون میکنه 
من چند سال همین تفکرات جنابعالی رو داشتم بعدا فهمیدم اینا همش سر و ته نداره
برو زندگیتو بکن پسر خوب
پاسخ:
از زندگی  تو این دنیا بریدن همونقدر حماقته که از اخرت بریدن
خدا خودش ابزار داده ولی برای منظوری غیر از فرمایش شما!!
۱۰ تیر ۹۷ ، ۲۰:۲۷ کلنگ سرسخت
معنی حرف من رو نمی فهمی تا وقتی که پرنده ی جوونی و قدرت از قفس بپره و بفهمی چه کلاهی سرت رفته! 
والسلام 
خواه پند گیر خواه ملال
پاسخ:
تشکر از نصیحت دلسوزانه تون!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">