خط ..

کلمات کلیدی

پیوندهای روزانه

اگر فراموش کردم یا به خطا رفتم بر من مگیر.... 

انتَ مَولَانا..........

....................................................................................................

+مومن کتوم است و این کتمان فقط به اسرار مگو نیست  که کتمان درد و رنج هم هست

+الهی ربی و من لی غیرک(خدایا پروردگارا من چه کسی را دارم جز تو؟ )

+شب جمعه ست کمیل بخونیم

+شهید محمد ایزد پناه شب عروسی برادرش هم دعای کمیلش ترک نشد

+بی تو هر لحظه مرا بیم فرو ریختن است مثل شهری که به روی گسل زلزله هاست

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۳
مهاجر

نظرات  (۱)

ولی ادم احتیاج داره گاهی دردش رو بگه تا یکم سبک بشه.
روح همه ی شهدا شاد 
اون بیته رو خیلی دوست دارم.روی عکس نوشته ی اقا نوشته بود.:)
یاعلی
پاسخ:

قطعا باید گفته بشه ولی به کی گفتنشه که کتوم بودن رو معنا میکنه :)

یا علی (:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">